Świąteczne niezbędniki

12/20/2016


Świąteczne niezbędniki to post o tym, bez czego nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia. Już za chwilę będziemy mieli okazję przeżywać ten magiczny czas, dlatego pomyślałam, że podzielę się z Wami tym, co z pewnością będzie mi w tych dniach towarzyszyć. Są to przedmioty, ale i nie tylko, które umilą mi te grudniowe dni.

W tym roku chciałabym się wyciszyć, odłożyć telefon i nie spędzać za dużo czasu przed komputerem. Mam zamiar wykorzystać czas w stu procentach, zregenerować się, żeby przywitać nadchodzący rok z nową energią i jeszcze większą siłą. Muszę przyznać, że nie jestem wielbicielką Świąt, choć z roku na rok ulega to stopniowej zmianie. Daleko mi do zachwytów nad rodzinną atmosferą i aurą wzajemnej życzliwości. Uważam natomiast, że jest to idealny czas, żeby się zatrzymać, pomyśleć i zrobić coś dla siebie. Oczywiście nie możemy zapominać też o tych, których kochamy i w żaden sposób nie chcę negować ważności spędzania czasu wspólnie, wśród bliskich nam osób.

Poniżej przedstawiłam Wam swoje niezbędniki. Dzielę się nim po to, żeby uświadomić Wam, ale i sobie, jak wiele przyjemności mogą przynieść nam zwykłe rzeczy i jak dobrze jest się zatrzymać i je zauważyć.

BLISCY
Chyba jak każdy nie wyobrażam sobie świąt bez bliskich mi osób. To ci, którzy nas kochają, sprawiają, że świąteczny czas staje się magiczny. Wszyscy się zatrzymujemy i staramy się po prostu być dla siebie. W całorocznej gonitwie za pracą, studiami, pasjami i różnymi innym rzeczami, które bez reszty nas pochłaniają, często zaniedbujemy nasze relacje. Święta to idealny moment, żeby wypić wspólnie herbatę, porozmawiać, wyjść na spacer.

KSIĄŻKI
Usiąść przy choince, w wygodnym fotelu i rozkoszować się lekturą - brzmi cudownie, prawda? Też tak sądzę, dlatego nie wyobrażam sobie świąt bez książek. W tym roku chciałabym przeczytać te dwie pozycje, widoczne na zdjęciu poniżej. To będę pewnie dwie ostatnie książki, jakie uda mi się poznać przed Nowym Rokiem.

FILMY
Nie mogło być inaczej, musiał pojawić się Kevin. Ze świątecznych filmów najbardziej lubię właśnie Kevina samego w domu. Druga część z Nowego Jorku nie podoba mi się tak bardzo, jak pierwsza. Z pewnością po wigilijnej kolacji zasiądę przed telewizorem, żeby obejrzeć raz jeszcze ten film. Mam zamiar obejrzeć też coś zupełnie innego, czego jeszcze nie oglądałam - jakieś propozycje? 
Ze swojej strony mogę polecić jeszcze Listy do M., które bardzo lubię i Holiday z przeboskim Judem Lawem! 

HERBATA 
Do książki czy filmu koniecznie siadam z herbatą. Ostatnio upodobałam sobie czarną z pomarańczą i goździkami. Uwielbiam miód, który prawie zawsze przemycam do swojego kubka. Świąteczny czas to zdecydowanie moment wzmożonej pracy mojego czajnika i szybko rosnącej sterty kubków do mycia. Kto ma tak jak ja? 

SPACERY
W te święta mam zamiar dużo spacerować! Już kiedyś postanowiłam sobie, że wrzucę do swojego planu tygodnia spacery, jednak nie jestem wytrwała w postanowieniu. Dość rzadko zdarza mi się ostatnio wychylić głowę z domu po to, żeby się przejść. Trzeba to zmienić, biorąc pod uwagę jak dobrze chodzenie i wdychanie świeżego powietrze wpływa na mój stan ducha.

APARAT
Odkąd założyłam z Iloną Instagrama, pokochałam robienie zdjęć. Można powiedzieć, że odkryłam nową pasję, choć muszę przyznać, że jest póki co w początkowej fazie rozwoju. Nie tak dawno kupiłam aparat, który przynosi mi wiele radości. Potrafię przez 2 godziny robić zdjęcia, tworząc przy tym dość duży bałagan w całym swoim domu. Przy każdej większej okazji robię dużo zdjęć, które później bardzo często przeglądam i wspominam. Kocham zdjęcia za to, że przypominają nam momenty z przeszłości, dlatego nie obędzie się bez aparatu w te święta.
KOLĘDY
Chociaż u mnie w domu nikt ich nie śpiewa, bardzo lubię kolędy i wszelkie świąteczne piosenki. Wspaniale nastrajają i z pewnością nie zabraknie ich u mnie w te święta. Duże emocje wzbudza we mnie Celine Dion So this is Christmas - uwielbiam! 

KOCYK
Jeśli jest tutaj ktoś, kto nie posiada milusińskiego kocyka do otulenia, to czym prędzej powinien udać się do sklepu. Ja swój mam i na pewno będzie mi towarzyszył przez cały okres świąt i nie tylko.

Bądźcie obecni w te święta, dla siebie i dla innych. Zaparzcie sobie herbatę, weźcie kogoś na spacer, otwórzcie dobrą książkę, pośpiewajcie. 
Wesołych Świąt!

Ewelina

Podobne posty:

4 komentarze

  1. Tobie oraz Ilonce również życzę wesołych świąt oraz inspiracji na zdjęcia na instagrama oraz
    , żeby je robić i oczywiście czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Tyle ciepła i świątecznej atmosfery z niego bije <3 Jeśli chodzi o moje świąteczne niezbędniki, są niemalże takie same jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Fajnie, że jesteś.
      E.

      Usuń
  3. Cudowny wpis ♥ Równiez Wam życze Wesołych Świąt! :D
    Ps. Ooo czyli nie tylko ja uwielbiam Holiday i boskiego Jude Lowa (nie wiem jak odmienić nazwisko xD) ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Subscribe